Tuesday, June 15, 2010

melaka~johor

~jam didinding kul 11.32 pm~

makcik selamat sampei ke rumah....
tadi lambat skit kuar.. kene g CIDB plk..settlekan pasal loan student.. ait...
aku plak yg kene g..
tgk ler bebudak skang.. manjer....

ni nak citer skit ni...
tadi otw ker kluang ni... tetibe ade ler accident.. teruk gak jem.. dr 112 sampai 107 jer.. sebab accdnt tu kat 108.5.. tapi sebab ramei yg nak laju sgt.. hambik ko.. pjg giler...
tibe2 aku dikejutkan oleh satu suare...

"bagi laluan... bg lalauan"
tersentak aku... da tu aku nak kemn.. mmg jem giler... adeh...

makcik pun g ler ke arah kanan.. mengempit 1 kete yg menjalar kat sblh.. adeh lagi skit nak kene... brother tu senyum jer... malu gue...

then bile makcik kedepan ropenyer teruk.. kete tu mcm harrier tp ntah ek....
kite tg news esok yer... mmg dah hancur teruk....orangnyer.. tak tau ler nak kate.. tp dr pemerhatian.. tak selamat kot....
lepas jer dr accident tu.. terus trafic clear..

betul kate "nabil", tebiat org malaysia.. SUKE TGK ACCIDENT ~Termasuklah makcik~

No comments:

Post a Comment

ape korg pikir n rase?