Sunday, June 20, 2010

lagenda KAMI

"jom melantak dok lapar argh...."
"ok... cam bese ea..."

.......................................................................................

" beb tolak ler aku... tiang ni tinggi sangat ler"
" oret.. tu ler bontot besar sangat"
hanya hilai tawa kami kedengaran di hening malam yang menunujukkan jam 1.oo pagi itu... pastinya di kala ini Cik Zeton sedang memanjakan diri diatas tilam empuk.. begitu juga dengan pak samat,,, guard yang hanya tidor ....

" huhu ok... berjaya... beb ko tak yah tolak aku.. ko mengambil kesempatan jer nanti"
aku rase segan pade Paat walaupun kami memang rapat...Paat hanya menggeleng melihat telatah kami semua.

Setelah semua turun dari tiang pagar.. kami terpaksa mengharungi jalan yang semak sedikit sebelum menemui jalan besar untuk terus ke kedai mamak yang selalu menjadi tempat kami melantak di pagi hari... tiba-tiba....

" beb.. ko bau busuk tak?"
" tu ar beb.. ntah-ntah kite terpijak tahi kucing kot... cube try tgk selipar korang "
aku membelek-belek selipar.. begitu juga dgn empat yang lain... dan tiba-tiba

"beb....... siot betul lah.. tangan aku dah kene tahi kucing.... ni mesti si zeton yang letak..."
yang lain bukan nak tolong... tapi hanya deraian ketawa yang agak kuat.......

AKIBAT...........

No comments:

Post a Comment

ape korg pikir n rase?