Sunday, June 13, 2010

melaka, food < cendol >

~ dikala ini jam ditangan ku 11.35 a.m, kakak dpan table aku ni kegilaan akibat mengafal lagu2 rossa.. hikhikhik.. hr ini aku akn jadi penulis tegar~




ok... JOM MENYENDOL......



Kalau korang dah haus2 kan... penat berjalan2... so aku suggestkan korang menyendol bersama-sama aku.. heheheehe...

1) kat belakang sungai melaka... tempat cruise jalan.. kedai ni tersorok skit tapi disebabkan kesedapan yang amat tourist mest bawa dtg mkn kat sini... lg satu extra nyer kat sini leh makan rojak mee n mee rebus... kalau nak g kedai ni kene kat area2 hang tuah...kedai ni br 2 hr lepas aku g menyental ngn bebudak rumah aku ( dak kakak n dak zoora.. psst: dak ni adelah penyedap panggilan name org2 kat melaka)

2) kat bukit cina.. ini dari zaman legasi aku belajar ni... sdp sgt... best2

3) kat tepi sg.. berdepan dgn rumah merah... kat sini sedap gak tapi sebab sit tak banyak so susah skit... then sebelah tu ade plak jual goreng pisang... mmg sedaplah kan.. mkan grg pisang tanduk panas ngan cendol....

pssst: tapi otw g pd ade 1 kedai cendol wakaf yang siap blh refill lg.. best kan...


No comments:

Post a Comment

ape korg pikir n rase?